Offentlige og private organisasjoner opplever hendelser daglig. Kriser har potensial til å forårsake alvorlig skade på en organisasjon, dens eiendeler eller ansatte. Kompetent krisehåndtering kan begrense skader og beskytte organisasjonen. Å reagere effektivt på en hendelse krever stødig og besluttsom ledelse.
Våre tjenester på dette feltet
Advansias rådgivere hjelper deg med å lede din organisasjon gjennom en krise eller hendelse, samtidig som du utvikler din interne krisehåndteringsorganisasjon.
Vi kan bistå i håndteringen av hendelser som påvirker organisasjonens ansatte, eiendeler og omdømme. Dette inkluderer:
- Hendelser knyttet til innsidetrusler
- Utpressing eller trusler
- Utfordringer på reise i inn- og utland
- Kidnapping for løsepenger
- Ansatte som er savnet
- Naturkatastrofer
Vår tilnærming og ekspertise
Våre rådgivere er opplært i de digitale krisehåndteringsverktøyene CIM og RAYVN og hjelper organisasjonen din med å bruke og integrere plattformene.
Våre rådgivere innpasser seg i din organisasjon for støtte dere med å håndtere hendelser. Vi følger en logisk prosess som inkluderer følgende komponenter og tjenester:
- Situasjonsanalyse
- Identifisering av menneskelige, organisatoriske og materielle verdier
- Prioritering av oppgaver
- Kriseledelse
- Krisehåndtering
- Håndtering av interessenter
- Beslutningsstøtte og strategi
- Krisekommunikasjon
Fordelene med å velge Advansia
Advansia har bred erfaring med krise og hendelsesrespons. Vi har fagpersoner med omfattende relevant erfaring fra militær, politi, brann og redning, ambulansetjenesten og journalistisk.
Vi jobber tett med partnere med omfattende global rekkevidde for å løse internasjonale hendelser.